بیانیه مجمع بین‌المللی اساتید مسلمان دانشگاه‌ها درباره اعدام 81 نفر بی‌گناه توسط عربستان سعودی

ماشین ترور و اعدام آل سعود، پوشالی و شعاری‌بودن ادعاهای حقوق بشری مجامع بین‌المللی را اثبات می‌کند.

بیانیه مجمع بین‌المللی اساتید مسلمان دانشگاه‌ها درباره اعدام 81 نفر بی‌گناه توسط عربستان سعودی

بسم الله الرحمن الرحیم
اعدام جمعی از انسان های بی گناه به بهانه و توجیه انواعی از افتراها و تهمت ها در سرزمین وحی و منزلگاه قبله  عالمیان و بندگان مومن ، بار دیگر چهره و تصویر مواجهه شر و باطل با آگاهی و حق را تداعی کرد. اوراق تاریخ بشر، مملو است از حملات جبهه شیاطین به جبهه نورانی حق و درس های بجا مانده از آن.
کشته شدن هابیل به دست قابیل، آغازگر مظلومیت اهل تقوا  در قبال شقاوت اهل دنیا  بود که این مقابله، تاریخ خود را تا به امروز در انحای مختلف، متصور و منعکس ساخته است و از میان صدها مواجهه، جنگ،  قتل و غارت و ظلم و تبعیض، در ایستگاه آخری با اعدام جمعی از بندگان- که  مغایر با ابتدایی‌ترین حقوق انسانی افراد و رویه‌های حقوق بین‌الملل است-  به حاکمان سرسپرده و وابسته سرزمین مقدس وحی در عربستان سعودی رسیده است جایی که به سرمایه معنوی، می بایست ملجا مومنین و مومنات و آزادگان جهان باشد.
عربستان همان شبه جزیره ای است که خداوند بهترین مخلوقاتش را در آنجا مبعوث فرمود تا مکارم اخلاقی را میان بشریت به اوج خود برساند و با برترین الگوهای انسانی، حکومت صالحان را تشکیل دهد اما افسوس و صد افسوس که انحرافات فکری دنیاپیشگان جاه پرست در لباس اسلام و دین، قدم به قدم، دوری از مسیر روشن محمدی (ص) را رقم زد تا جایی که در عصر به ظاهر متحول و متمدن امروزی، دژخیمانی با نام خادم خانه خدا در مقابل چشم مدعیان دفاع از حقوق بشر، دهها جوان مسلمان را سربریده، روی قابیل ها، فرعون ها، یزیدها و همه ستمگران تاریخ را سپید کرده است!
و اینک آزادگان اند و فریاد یا لثاراتی که سر می دهند تا دلهای پاک و فطرت های عدالت طلب جوانان دنیا را همراه حقیقتی کنیم که در پس پرده غیبت در انتظار آمادگی ما برای مبارزه جهانی با ظلم و بی عدالتی است.
امیدواریم که ناله جانسوز مادران این نفس های زکیه به خون غلطیده، صدای بشارت ظهور آخرین منجی الهی را برای ما و همه بشریت به ارمغان بیاورد و در مقابل دیدگان ما ستمکاران سعودی به جزای این عمل پلید خود برسند.
 مجمع بین المللی اساتید مسلمان دانشگاه‌ها به عنوان تشکلی مردم نهاد و منعکس کننده برداشت جمعی ارزشمند از نخبگان دلسوز امت اسلامی، ضمن تسلیت و تهنیت شهادت این جمع پاک، به شکل واضح برخلاف رویه  دورویی  حاکم بر تشکیلات مدنی غرب، ضمن پوشالی و شعاری دانستن ادعاهای حقوق بشری در برخورد با مسائل انسانی و جهان معاصر، بر حفظ حقوق انسان‌ها در تمام کشورها و در هر سطحی  تاکید می ورزد و برخوردهای تناقض‌آمیز و استفاده ابزاری از حقوق بشر را در جابجا نمودن ظالم و مظلوم، غلط و ضد بشری می ‌داند.
 این مجمع با محکوم کردن سران رژیم سعودی، بر مطلبه سزای عمل تک تک افراد دخیل در این مصیبت بزرگ پای می فشارد و هر اقدامی در تبیین و تحدید این شر را مورد توجه قرار خواهد داد.

مجمع بین‌المللی اساتید مسلمان دانشگاه‌ها