برگزاری دومین همایش هم اندیشی اساتید دانشگاه

دومين همايش هم اندیشی اساتید دانشگاه ها با هدف نیل به اهداف مندرج در اساسنامه مجمع اساتید مسلمان و به منظور تبیین مباحث کلان در بدنه جامعه مخاطب، در تاريخ‌ 20 تیر ماه 1398 با حضور اساتید محترم عضو مجمع به همراه میهمانان همایش برگزار شد.

برگزاری دومین همایش هم اندیشی اساتید دانشگاه


با فراخوان برگزاري دومین همایش هم ­اندیشی اساتید دانشگاه ­ها و اعلام حضور مدعوین محترم، همايش یاد شده در  تاریخ 20/4/98 در محل دانشگاه فنی و حرفه ای آغاز شد. پس از تلاوت قرآن، ابتدا جناب آقای دکتر فؤاد ایزدی مدیر عامل مجمع بین المللی اساتید به عنوان ميزبان به حضار خير مقدم گفت.
ایشان سپس به معرفی اهداف و برنامه های مجمع بین المللی اساتید مسلمان دانشگاه ­ها پرداختند و اظهار داشتند: «هدف از تشکیل مجمع، همگرایی فعالیت علمی اساتید در خارج و داخل کشور است. در بین جهان اسلام اساتیدی هستند که دغدغه ­های مشترکی دارند و مجمع، اولین تشکل مردم نهاد است که به طور اختصاصی در زمینه  ایجاد گروه های علمی در بین اساتید کار می ­کند».
 ایشان در ادامه توضیح دادند که «برای ایجاد گروه ­های علمی ما از دانشکده­ ها شروع کردیم و در همایش قبل، ما چند گروه را ایجاد کردیم و سرگروه ­ها را هم مشخص کردیم. دلیل دعوت از اساتید حاضر در همایش این است که این بزرگواران یا در خارج تحصیل کرده ­اند و یا رشته تخصصی آنها زبان خارجی است. در ادامه آقای دکتر ایزدی از اساتید حاضر در همایش در خواست کردند که در خصوص برنامه ­ها و فعالیت­ های مجمع، نظرت و دیدگاه ­های خویش را اعلام نمایند که پس از آن برخی اساتید محترم به ايراد سخن پرداخته و نقطه نظرات خویش را پیرامون فعالیت مجمع بین المللی اساتید مسلمان دانشگاه­ ها ابراز داشتند که عبارتند از :
دکتر  اسداللهی استاد دانشگاه تهران   
دکتر یوسفی استاد دانشگاه صنعتی شریف      
دکتر سیمونی استاد گروه زبان ارمنی دانشگاه آزاد     
دکتر شاکرزاده عضو هیت علمی پژوهشگاه فضای ایران        
دکتر شجاع الدینی عضو هیئت علمی دانشگاه خوارزمی        
دکتر  جلیلی عضو هیئت  علمی دانشگاه فنی حرفه ای
دکتر  دلاور عضو هیئت علمی دانشگاه تهران  
سر کارخانم دکتر خزعلی عضو هیئت علمی و استاد دانشگاه
سر کار خانم دکتر عزیز محمدی دانشیار رشته زبان و ادبیات انگلیسی  
دکتر  وفایی رییس کارگروه فنی مجمع بین المللی اساتید مسلمان دانشگاه ها  
دکتر  الله دادی عضو هیئت علمی دانشگاه تهران        
دکتر  توکلی عضو هیئت علمی دانشگاه تهران 
دکتر  مؤمنی راد عضو عضو هیئت علمی دانشگاه تهران         
دکتر  روحیان رئیس گروه علوم پایه و  عضو هیئت علمی دانشگاه علمی کاربردی
دکتر  خیرالله پروین  عضو هیئت علمی دانشگاه تهران  
حجت الاسلام حقیقی از دانشگاه پیام نور
دکتر  علی آقامحمدی استاد دانشگاه